بیز فایل

متفاوت ترین فروشگاه فایل

بیز فایل

متفاوت ترین فروشگاه فایل

سورس پروژه یک وبسایت کامل به همراه انجمن به زبان asp.net به همراه مستندات کامل

خلاصه فایل سورس پروژه یک وبسایت کامل به همراه انجمن به زبان asp.net به همراه مستندات کامل

کارآمدترین روش برای جمع آوری مطالبتان راجع به مطالعه پروژه های این سایت می باشند.

نگران پیدا کردن مطلب درمورد سورس پروژه یک وبسایت کامل به همراه انجمن به زبان asp.net به همراه مستندات کامل نباشید. کافیست روی خرید کلیک کنید.

Download the سورس پروژه یک وبسایت کامل به همراه انجمن به زبان asp.net به همراه مستندات کامل file from the secure site of this site.

You can only subscribe to this website سورس پروژه یک وبسایت کامل به همراه انجمن به زبان asp.net به همراه مستندات کامل.

دریافت ترجمه دوره کامل سورس پروژه یک وبسایت کامل به همراه انجمن به زبان asp.net به همراه مستندات کامل

توضیح پیرامون برنامه نویسی ، سورس ، پروژه

The search robot on our channel can easily search the file سورس پروژه یک وبسایت کامل به همراه انجمن به زبان asp.net به همراه مستندات کامل and provide it to your students.

درباره فایل سورس پروژه یک وبسایت کامل به همراه انجمن به زبان asp.net به همراه مستندات کامل میخواهید اطلاعات بدست آورید.

هدف ما راحتی شماست. ما هر آنچه که شما در مورد سورس پروژه یک وبسایت کامل به همراه انجمن به زبان asp.net به همراه مستندات کامل نیازمندید را برایتان فراهم ساخته ایم.

Only on this site there are articles about سورس پروژه یک وبسایت کامل به همراه انجمن به زبان asp.net به همراه مستندات کامل.

Download سورس پروژه یک وبسایت کامل به همراه انجمن به زبان asp.net به همراه مستندات کامل downloadable file here.

دانلود سورس پروژه یک وبسایت کامل به همراه انجمن به زبان asp.net به همراه مستندات کامل برای موبایل با لینک مستقیم.

اطلاعات تخصصی بی نظیر درمورد سورس پروژه یک وبسایت کامل به همراه انجمن به زبان asp.net به همراه مستندات کامل را تنها می توانید از اینجا دریافت کنید.

توضیح درباره برنامه نویسی ، سورس ، پروژه

آیا سورس پروژه یک وبسایت کامل به همراه انجمن به زبان asp.net به همراه مستندات کامل را رایگان می خواهید؟

چگونه سورس پروژه یک وبسایت کامل به همراه انجمن به زبان asp.net به همراه مستندات کامل را با موبایل دانلود کنیم.

جدید ترین نسخه فایل سورس پروژه یک وبسایت کامل به همراه انجمن به زبان asp.net به همراه مستندات کامل را از سایت ما بخواهید.

Do you have any familiarity with writing about سورس پروژه یک وبسایت کامل به همراه انجمن به زبان asp.net به همراه مستندات کامل?

پرسش و پاسخ زیادی در رابطه با سورس پروژه یک وبسایت کامل به همراه انجمن به زبان asp.net به همراه مستندات کامل وجود دارد که با خواندن آن ها به نتیجه خواهید رسید.

If you intend to download سورس پروژه یک وبسایت کامل به همراه انجمن به زبان asp.net به همراه مستندات کامل, download here.

چرا سورس پروژه یک وبسایت کامل به همراه انجمن به زبان asp.net به همراه مستندات کامل را از اینجا دانلود نمی کنید؟

پایان نامه ها و مقالات زیادی پیرامون سورس پروژه یک وبسایت کامل به همراه انجمن به زبان asp.net به همراه مستندات کامل در این سایت افزوده شد.

تنوع کار قدرت انتخاب شما را بالا می برد. ما در این وبسایت مقالات متنوعی درمورد سورس پروژه یک وبسایت کامل به همراه انجمن به زبان asp.net به همراه مستندات کامل عرضه نموده ایم.

سورس پروژه یک وبسایت کاملی را در این پست قرار میدهم.توجه کنید که امکانات این پروژه فوق العاده است و تقریبا هر چه در طراحی سایت نیاز داشته باشد در این پروژه گنجانده شده است.این پروژه در زبان سی شارپ ۲۰۰۵ و با بانک اطلاعاتی SQL2005 نوشته شده است.در این پروژه از تکنولوژی ajax نیز استفاده شده است.   اما امکانات پروژه: عضویت در سایت و همچنین ورود نمایش اخبار نمایش مقالات انجمن امکان نظرسنجی امکان جستجو در سایت امکان ثبت لینک(لینکدونی)     این پروژه نیازی به اتچ کردن دیتابیس ندارد. ** قبل از اجرای پروژه ، dll (کامپوننتهای) پروژه را که در پوشه DLL از فایل دانلودی قرار دارد، در درایو c از کامپیوترتان کپی کنید.(کل پوشه را کپی کنید) ** فایل نصبی Ajax در فایل دانلودی قرار دارد.اگر روی کامپیوترتان Ajax نصب نیست ، ابتدا اقدام به نصب کنید. ** اگر از ویژوال استودیو ۲۰۰۸ به بالا استفاده میکنید ، باید فایل AjaxControlToolkit.dll را که در پوشه فایل دانلودی(پوشه “مهم”) قرار دارد را در مسیر C:\WINDOWS کپی کنید. ** این پروژه دارای ۱۱۷ صفحه داکیومنت میباشد. ** برای ورود به م ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.